marți, 2 iulie 2013

Club Live. Vatra satului de altadata.

Nu sunt vreun jurnalist, vreun hater sau like-er al clubului Live. Sunt pur si simplu omul care merge aproape saptamanal in acelasi loc, mai exact singurul loc decent din Campina care nu se inchide dupa 12 noaptea in weekend. Prin postarea mea nu vreau sa se inteleaga nici faptul ca critic, nici faptul ca laud acest loc, este pur si simplu un punct de vedere prin prisma a ceea ce am trait din ianuarie si pana acum.

First of all, sa descriem conceptul de vatra satului. Vatra satului, pe vremuri, sau si acum, insa nu prin zonele noastre, era locul unde periodic se organizau hore, veneau scripcarii si cantau, feciorii luau fecioritele la dans si lumea se simtea bine. Bautura curgea, se nasteau moravuri, se discutau ultimele barfe, fiecare satean era respectat in functie de pamantul si straturile de lana pe care le avea pe el, se mai incingeau batai de la prea multa bautura, etc...

Suna cunoscut oarecum nu...?
Asta e foarte trist pentru ca inainte Live-ul era locul care lupta contra curentului. Cand toata industria muzicala facea playback, Live-ul canta live(ca si acum dealtfel), cand toti cocalarii alergau dupa masini scumpe Live-ul gazduia bike-rii din zona, cand piata crestea preturile la bautura Live-ul era cel care tinea echilibrul.

Azi... Doar preturile au ramas. Aproape in fiecare week-end am mers in acest loc. Aproape in fiecare week-end am ascultat muzica pusa de un tovarash, stiti voi cine ne pune muzica... Il stiu de foarte mult timp pe acest om, iar cea mai valorosa calitate a lui este bunul simt. El este omul care incearca sa impace pe toata lumea, iar cateodata, toate acuzele revin asupra lui. Multi il critica si spun ca e vina lui ca acest club a ajuns cum a ajuns, insa mie unul imi place si muzica reggae, dubstep si hip hop. E o muzica foarte buna de agatzat, insa atunci cand rezonezi cu fata pe care o agatzi, insa...

De la o vreme nu mai avem loc. Live-ul devine vatra satului. Live-ul se umple de tot felul de tipologii de oameni. Live-ul isi pierde din capacitatea sa de selectie. Nu a vrut nimeni asta. Sunt sigur ca si conducerea ar vrea sa-si rezerve dreptul de a-si selecta clientela insa nu mai poate. Live-ul si Ice-ul(Breaza) sunt singurele locuri din zona unde lumea mai poate dansa dupa 12 noaptea. Nu am nimic personal cu cei care merg la sala si fac biceps triceps si ceafa saptamanal, nu am nimic personal cu tipele care aleg benevol sa-si puna botox, insa as vrea sa se inteleaga faptul ca noi, cei care ne imbracam la tricou, blugi si hanorac cand mergem in club( atat de dobitoci suntem nu?), suntem clientii fideli ai acestui loc cu mult dinaintea inchiderii tuturor celorlalte cluburi de fitze din oras...
 Nu mi se pare normal ca un om al carui merit este ca e de 3 ori mai lat ca mine sa ma dea afara de la masa la care eu am venit primul. Lumea trebuie sa nu uite ca Live-ul este clubul MEU, al celui care vine  imbracat cu tricouri cu metallica si nirvana, si mai apoi al lui, omului care nu mai are pe ce canapea de piele sa stea si sa bea Jack de 7 stele...

Nu e o gandire foarte ortodoxa. Nu e o gandire extrem de democratica insa, i-as ruga pe oamenii noi care vin in club sa incerce sa inteleaga faptul ca noi in Live ne adaposteam fix de mentalitatea asta ce vizeaza opulenta. Nu zic ca e gresita, poate ca noi suntem gresiti, insa pur si simplu asa am ales sa gandim. Nu stiu cine are mai multa dreptate, stiu doar ca Orice om are dreptul sau de a nu-i placea ceva, iar aglomeratia asta  actuala ne ia acest drept noua, celor care venim in live de mai bine de 3, 5, 8, ani de zile, ba altii chiar de la infiintare...

Poate va da Dumnezeu si vom fi impartiti din nou... Poate va da Dumnezeu si se va mai deschide inca un club de noapte in Campina, asa cum au fost FH-ul, Insidio, Pub-ul sau Desire-ul. Stiu clar ca eu unul, voi pasi in acele cluburi mult mai umil decat imi permit sa intru in Club Live, clubul meu, al rocker-ului in blugi si hanorac.


Ce-i drept,   periodic, mai purtam si camasi...     =))






4 comentarii:

  1. Intru-totul de acord, dar crezi ca le pasa? :) Ne pasa doar noua, ba Jack. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. POST-ul nu e un repros la adresa conducerii. Nicidecum. E doar of-ul ca suntem prea multi si nu impartim aceleasi puncte de vedere in ceea ce priveste distractia. Am auzit si acuze la adresa conducerii cum ca prefera balamucul asta pentru ca iese un profit mai mare. Este un mare inept cel ce afirma asa ceva pentru ca, la urma urmei, oameni suntem toti. Nu ii poti interzice omului sa se simta bine in timpul liber. Trebuie sa speram in contiunuare ca cineva cu bani, va investi intr-un nou club de noapte unde sa mearga cei care vor sa asculte Connect-r, Velea sau Ruby. Nu e vina Domnului Briciu ca orasul nu are bani, e numai vina celor care nu inteleg ca Live-ul este un ALT GEN DE CLUB DE NOAPTE. :)

    RăspundețiȘtergere

Jack of all trades - Material muzical la zi:

by Laura Hammer

by Laura Hammer
preview