miercuri, 2 octombrie 2013

Dramatismul te ajuta sa evoluezi ca om

Inca din scoala primara aud si vad cum circula ideea aia cum ca "Fetele sunt mai mature cu 2-3 ani decat baietii". Mah... Asa o fi cine stie, dar sa stiti ca, SURPRINZATOR, chiar si pe noi ne duce capul uneori...

Mergand zilele astea pe strada si in special, cu metroul, mi-a fost dat sa vad foarte multi kinderi intre 5-6 si 12-13 ani si m-a busit asa, foarte tare revelatia ca e posibil ca intr-o zi, chiar si eu sa ajung sa fiu tata... Uai de viata mea...  Dup-aia inevitabil, m-am gandit, ce mi-ar placea mai mult sa am, fata sau baiat... Si atunci mi-a picat mie fisa.... Fetele plang si se alinta pentru a-i face loc dramatismului in viata lor... Asa a vrut Dumnezeu, sau poate...

Daca e sa privesti chestia asta din punct de vedere strict spiritual, ei bine lucrurile stau altfel... Plangand, fata ta evolueaza. Ea se educa sa invete sa se obisnuiasca cu suferinta. Subconstientul si repet, doar subconstientul ei probabil stie ca numai plangand acum sau lamentandu-se, va reusi ca intr-o zi sa se obisnuiasca cu suferinta si cu ideea ca orice este posibil. Pana atunci viata ei este inconjurata de drama, ce-i drept copilareasca, dar totusi drama. Din marile mele experiente socio-politico-socio-urbane-politico-filosofice-socio-tre'-sa-tac-din-gura am realizat ca nu exista greu sau mai putin greu, un rau mai mic sau un rau mai mare, ci exista numai momente in care tu de unul singur trebuie sa-ti invingi slabiciunile. 
Mi-am dat seama ca noi, prin firea noastra si in special datorita slabiciunilor, ne impotrivim maturizarii, in special noi baieteii care pana la varsta de 14 ani nu stim decat fotbal si Counter-strike. Bine... Nici voi fetelor nu stiti decat Barbie si rochii asortate, deci nu v-o luati asa rau in cap, dar oricum...

Noi nu evoluam ca oameni traind o viata lejera, fara provocari, fara situatii limita, fara experiente care trebuie sa ne defineasca drept oameni interesanti sau mai putin interesanti. Dramatismul este ceva bun. El are un gust amar, insa odata asimilat, recompensa lui este mai mare decat orice altceva. Cand iti rezolvi dramele, devii automat un om liber, independent.

Nu-ti dori sa n-ai stres...
Nu-ti dori sa-ti iasa in dragoste din prima...
Nu-ti dori sa ai bani multi la 20 de ani...

Iti pierzi prea mult din potential risipindu-te degeaba pe canapeaua din camera


2 comentarii:

  1. Draga Alex... Ma bucur mult sa aflu ca Dumnezeu te-a aparat si ai scapat. App. 150 de oameni au fost salvati de El. Ceilalti e posibil ca au fost jertfa pentru cel pe care acest club il proslaveste. Imi pare rau ca nu poti accepta acest lucru, dar muzica atrage acele energii pe a caror frecventa este. Faptul ca niste naivi nu cunosc aceste lucruri, nu-i apara de plată. Cand vei iesi din lumea underground, vei intelege mai bine aceste lucruri. Daca vrei. Eu cred ca vrei... daca te consideri open-mind in sensul de a cunoaste si lumina, nu doar intunericul. Vei scapa si de sechelele sufletesti pe care acum le ai atunci cand vei intelege ce s-a intamplat. Cunoaste-L pe Adevaratul Stapan al Lumii si sufletul tau nu va mai suferi niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt lucruri...întâmplări de neînțeles... Suntem oameni și nu acceptam.. suntem neputincioși.. Tristețea ne copleșește.. Timpul trece.. Si totul revine la acel..normal... Suntem prea mici în fata universului...a sortii...

    RăspundețiȘtergere

Jack of all trades - Material muzical la zi:

by Laura Hammer

by Laura Hammer
preview