vineri, 19 ianuarie 2018

Toti suntem datori cu o moarte. Si un Eurovision.

Ma tot uit la clipurile de pe youtube ale lui Dorel si constat ca 2 ani la rand, a intrat in auditiile TV pt Eurovision. Din surse radio-șant am inteles ca initial au fost 72 de concurenti, dupa care au fost triati ramanand 60. Si ghici ce? Dorel al nostru a trecut in primii 60.

PS: El e Dorel:



N-as vrea sa ma autovalidez si sa incep sa judec comicul / tragicul situatiei, ci as vrea sa gasesc un liant intre formatia noastra si situatia de fata. Ba si ma jur ca l-am gasit! Daca an de an ne plangem ca e totul deplorabil, ca vai ce shto' de concurs, ca etc, etc, noi astia care ne laudam ca facem si dregem muzica, de ce nu ne inscriem?

Sunt zeci de trupe care an de an compun EP-uri si care refuza Eurovisionul pentru ca cica e pe pile. Ma intreb ce pile a avut Dorel... Nu cred ca te da nimeni afara pe usa cand intri la sediul Tvr si zici ca esti rocker si vrei sa-ti inscrii piesa. Ca nu treci mai departe de la un punct incolo pentru ca poate nu esti cel mai radio friendly gagiu da, de acord, asta pot sa inteleg, insa for fuck sake, in auditii pe TV tot ajungi aparent. So?

Sa ajungi in auditii pe TV inseamna promovare d-aia buna, adica organica. Cat e ea acolo, un om-doi care chiar vor rezona mai departe cu tine pe termen lung si tot  s-ar putea sa fie mai sanatoasa decat 100 ron bagati in facebook sau youtube.

Pentru ca lumea da like, dar nu urmareste.
Sau e doar o chestie care ni se intampla formatiei noastre? Nu stiu exact, insa e foarte sensibil sa intrebi alte trupe chestia asta, [:))] asa ca o sa o iau ca pe un adevar de neclintit...

In fine. Eu azi m-am bagat la putina supra analiza si am conturat o mica idee. Nu stiu in ce an o sa ciocanim la Tvr, dar sper totusi ca va fi un an in care inca se va tine concursul. Si da, daca e sa mergem, as vrea sa mergem cu filmul nostru, indiferent ca vom fi trimisi acasa din a doua auditie. **Ca pe prima o luam pt ca a luat-o si Dorel, got it? :))**

Acuma sincer,
Am bagat supra-analiza si simt ca ma ambitionez involuntar sa gasesc o impacare satisfacatoare de ambele tabere. Vreau sa fim si soft, dar sa fie si putina coreala spre final. SI tre' sa aiba si 3 minute totul. Ba si sincer, chiar sunt optimist ca gasim solutia!!! Nu stiu ce am azi, cred ca e si de la faptul ca mi-a venit abonamentul la lumina ieftin. In fine, n-are rost sa mai vorbesc in avans ca e absolut inutil..

Concluzia e ca Dorel mi-a dat curaj si mi-a deschis o mica perspectiva. Nu promit nimic, nu-ti arat nimic, dar jur ca am facut ceva azi. Ceva minuscul, dar totusi, ceva.

Poate ca elanul asta de everything is possible e si din cauza ca pe 31 ianuarie, acuma, mergem la Radio Guerrilla si e un vis vechi de 5 ani implinit. Let's focus on that.

Apreciez ca mai citesti si pe aici din cand in cand. Aproape mereu cand deschid postare noua ma simt plictisitor si irelevant si ma intreb de ce naiba mai scriu prostiile astea, insa tu de-a lungul timpului, pari ca ai inteles ca intr-adevar nu scriu pe aici ca sa ma dau mare, ci pentru ca mi-e mai ieftin decat sa merg la psiholog.

Asa ca multzan'! You are a good listener.


Jack of all trades - Material muzical la zi:

by Laura Hammer

by Laura Hammer
preview